www.petrikiv-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Субота, 20 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій

Виготовлення електронних пенсійних посвідчень та обмін існуючих платіжних карток на такі картки
Версія для друку Написати листа
Згідно з Постановою КМУ від 14 березня 2016 р. N 167 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» з 1 серпня 2016 р. Ощадбанк розпочав виготовлення електронних пенсійних посвідчень та обмін існуючих платіжних карток на такі картки

Виготовлення електронних пенсійних посвідчень здійснюється виключно у разі звернення клієнта і є безкоштовним для нього. Звертаємо увагу на те, що неотримання ЕПП не призведе до неотримання пенсії.

Для отримання електронного пенсійного посвідчення (ЕПП) пенсіонерам, внутрішньо переміщеним особам необхідно здійснити наступні кроки:

Крок 1. Пенсійний фонд

- звернутись до Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання та написати заяву на виготовлення ЕПП. Надати до Пенсійного фонду паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера та інші документи, необхідні для формування пенсійної справи.

Крок 2. Ощадбанк

- через місяць після подання заяви звернутись до відділення Ощадбанку, зазначеного пенсіонером у заяві на виготовлення ЕПП. Надати до Ощадбанку наступні документи:

1) паспорт;

2) довідку про присвоєння ідентифікаційного номера;

3) довідку про взяття на облік особи, яка переміщується.

Укласти з Ощадбанком договір, отримати ЕПП та одразу активувати його в касі Ощадбанку.

На виконання постанови, Ощадбанком отримана інформація від Пенсійного фонду щодо поданих заяв на виготовлення ЕПП. Процедура виготовлення розпочата. За 30 днів перші клієнти зможуть отримати ЕПП у визначених ними відділеннях Ощадбанку.

Звертаємо увагу на те, що протягом першого року строку дії ЕПП кожні 6 місяців пенсіонерам потрібно звертатись до відділення Ощадбанку, в якому отримано ЕПП, для обов’язкової фізичної ідентифікації. Протягом другого та третього року строку дії ЕПП потрібно звертатись до того ж відділення Ощадбанку раз на рік.

Передбачено, що електронне пенсійне посвідчення видається пенсіонеру особисто у вказаному у заяві відділенні банку. У разі, якщо пенсіонер недієздатний або має обмежену цивільну дієздатність, ЕПП може отримати опікун, піклувальник (законний представник), представник закладу, який здійснює опіку та піклування. Він має пред’явити документи, які ідентифікують одержувача пенсій та, власне, особу, яка представляє його інтереси. Даним порядком не передбачено отримання ЕПП іншими особами на підставі .

Вже маєте пенсійну картку Ощадбанку? Її можна обміняти на ЕПП до закінчення строку дії цієї картки. Зверніть увагу, що для такого обміну треба звернутися до ПФУ щонайменше за 30 днів до закінчення строку дії пенсійної платіжної картки. Якщо її строк вже закінчився, а ЕПП пенсіонер ще не отримав, то, протягом строку його виготовлення, він може отримувати пенсію через каси банку без використання картки.

WEB-банкінг: у мережі інтернет з’явилися новини про те, що власники ЕПП не зможуть користуватися онлайн-можливостями Ощадбанку. Але на веб-сторінці банку чітко вказано, що тариф ”МОЯ КРАЇНА” передбачає користування інтернет-системою “Ощад 24/7”. Ось, що, за даними банку, користувачі тарифу ”МОЯ КРАЇНА” зможуть робити зі своїх комп’ютерів:

· перераховувати кошти на рахунки фізичних та юридичних осіб за номером рахунку;


· перераховувати кошти на користь операторів мобільного та інших видів зв’язку;
· перераховувати кошти за послуги інтернет-провайдерів і кабельного телебачення за визначеними реквізитами з обов'язковим введенням індивідуальних даних (№ договору, ін. код, тощо.);
· поповнювати електронні гаманці;
· перераховувати кошти за довільними реквізитами тощо.
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор