www.petrikiv-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 29 березня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Петриківський район >> Новини
Інтегрована інформаційна система управління людськими ресурсами – новий етап реформи державної служби
Версія для друку Написати листа
Національним агентством України з питань державної служби розпочато перший етап розробки інтегрованої інформаційної системи управління людськими ресурсами на державній службі HRMIS – принципової для України інновації, яка регулюватиме питання, пов’язані з управління персоналом у державних органах.

Реалізація даного проекту провадиться за підтримки Світового банку, згідно з Угодою, підписаною від імені Уряду Першим Віце-прем'єр-міністром України - Міністром економічного розвитку і торгівлі України Степаном Кубівим.



HRMIS передбачена Стратегією реформування державної служби в Україні на 2016-2020 роки та покликана забезпечити модернізацію процесів, визначених Законом України «Про державну службу», зокрема, добір персоналу, спрощення діловодства, процедура проведення конкурсу, розвантаження служб управління персоналом від виконання невластивих чи зайвих функцій, ведення реєстру, облік персональних даних тощо будуть переведені в цифровий режим, що повністю замінить паперовий документообіг та стане єдиною системою для всіх державних органів.

За ініціативою Генерального департаменту з питань управління персоналом на державній службі НАДС 30 січня 2018 року під головуванням
Костянтина Ващенка проведено першу робочу зустріч з керівниками служб управління персоналом державних органів. Зокрема, в заході взяли участь представники Апарату Верховної Ради України, Адміністрації Президента України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, міністерств та інших відомств.

На зустрічі презентовано місію та завдання проекту, опис алгоритму діяльності за напрямами і процесами, організаційну структуру проектної команди та етапність робіт.

Костянтин Ващенко, Голова Національного агентства з питань державної служби: «HRMIS забезпечить електронний обмін інформацією між державними органами, покращить моніторинг ефективності діяльності, підвищить прозорість і відкритість інформації щодо людських ресурсів. Розуміємо, що створення такої глобальної мережевої системи неможливе без залучення представників відомств з урахуванням їх індивідуального практичного досвіду та пропозицій».

Наталія Алюшина, директор Генерального департаменту з питань управління персоналом на державній службі НАДС, керівник робочої групи проекту: «Участь представників усіх державних органів в процесі розробки системи є особливо актуальною на першому етапі робіт при підготовці технічного завдання. Якість програми, зручність у застосуванні не лише підвищить мотивацію та продуктивність роботи користувачів, але й виконуватиме запит громадськості про прозорість і доступність інформації стосовно персонального складу та розміру заробітної плати працівників».
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор